دخترگل من و بابایی

زایمان

1393/9/4 19:08
نویسنده : بهناز
328 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظارمون تموم شد و دخمل گلم به دنیا اومد ..یه عالمه خداروشکر میکنم...27 شب خیلی استرس داشتم هم حالم بد بود هم بی خوابی و استرس و ..اصلا یه استرس عجیبی بود..همش دلم میخواست گریه کنم وقتی بهش فکر میکردم باورم نمیشد من ترسو میخوام برم زایمان کنم ..با بدبختی شب رو گذروندم تا صبخ دستم تو دستای شوشو بود ولی بازم خوابم نمیبرد ...صبح که رفتیم بیمارستان از شدت استرس حالت تهوع داشتم همه هم دلداریم میدادن وقتی رفتم بلوک زایمان زدم زیر گریه و شوشو هم همش طفلکی بغض میکرد و میگفت گریه نکن چیزی نیست که ..بعداز چند ساعت طولانی مدت منو بردن اتاق عمل و من بیحسی خواستم ..عملم خوب بود راضی بودم یه کمی حالم بد شد که با خواب آور و اکسیژن خوب شدم بعدم که صدای نی نی اومد همه چی یادم رفت ......آوا جونم با وزن 2990 ساعت 10.40 28ام به دنیا اومد ..یه کمی زردی داشت که خداروشکر با دوروز بستری شدن پایین اومد...انشالله که همه بچه هایی که تو بیمارستان بستری هستن زود زود خوب شن..خیلی سخت بود شب اول کلی گریه کردم ..جیگرم کباب شد وقتی چشم بند زدن بهش و گذاشتنش تو دستگاه ...ولی صدهزار بار خداروشکر که الان خوبههههههههههههه...واسمون دعا کنین دوست جوناااااااااااا بعدا دوباره میام با توضیحات کامل مینویسم 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانی
4 آذر 93 19:53
قدم نو رسیده ات مبارک ان شاالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه انشاالله خوش روزی و خوش قدم باشه بهترین ها رو براتون آرزومندم
مامانی
5 آذر 93 13:09
مبارک باشه گلم اصلانگران نباش 80درصد نوزادها روزهای اول زردی دارند ولی رفع میشه منم بادخترم این روزها راطی کردم خداروشکر که مرخص شد وشما راحت شدید امیدوارم روزها بانینی گلتون به کام باشه فقط نگفتی اسم دخملی چیه؟
مامان پریناز
8 آذر 93 16:54
وااااای سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم..قدم نو رسیده مبارک خدار رو شکر که نینی تون به سلامت به دنیا اومد و الان تو بغل گرم و نرم مامان جونشه.ایشا...همیشه هر دو تاتون سلامت و خوشحال باشید.بازم وقت کردی بیا و از بچه داری برامون یه کم یگو ببینیم خیلی سخته یا نه؟ واسه ماهم که دیگه کم کم اخرای راهیم دعا کنید
مامان نی نی
30 آذر 93 0:49
به به مبارک باشه عزیزممممم بسلامتی
مامان نازی
7 دی 93 23:28
قدم نو رسیده مبارک عزیزم خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنی با اجازه لینکت کردم
آبجی فاطمه
11 دی 93 15:50
قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم.خداحفظش کنه براتون. منتظر دیدن روی ماهش هستم
آرش
31 تیر 94 1:34
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
سحرناز
31 تیر 94 22:04
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی