دخترگل من و بابایی

ماه آخر

1393/8/4 17:42
نویسنده : بهناز
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

چهارشنبه 30 مهر رفتم دکتر برعکس اینکه همیشه ماه آخریارو زود میفرستاد داخل خیلی طول کشید برم تو چون شلوغ بود و دکتر هم رفته بود جراحی متنظر...وقتی رفتم تو خانم دکتر مثل همیشه همه چی رو چک کرد و گفت دیگه از این ماه شروع کن پیاده روی کن و حواست خیلی به حرکات نی نی باشه و همه چی رو چک کن ..دیگه ماهه 9 باید خیلی مواظب باشی..به خانم دکتر گفتم سر دلم یهو سفت میشه و توی پهلوهام خالی میشه خندید و گفت داره آماده میشه...گفتم من هنوز هیوسین میخورمااااااااااااااااااااااا گفت خب نخور مگه نمیخوای بزائییییییییییییییییییییی ؟؟؟ قویهههههههه خب خیلی سخته وقتی سفت میشه دلم نفسم بند میاد ...چند روزیه لگدات خیلی محکم شده وقتی زیاد سرپا وایمیسم و کار میکنم یهو جوری لگد میزنی که شکمم از جاش کنده میشه ..خستهحالا از شانس تو منم دارم خونه تکونی میکنم مامانی که همه چی ان شالله واسه اومدنت آماده باشه..ناگفته نماند که بابایی هم خیلی کمک میکنه ...راستی باز ما تصادف کردیم ...یعنی یه ماشینی زد به ما و چون سر ماشین ما کج بود تو پارک مقصر ما شدیم و نزدیک 500 هزار تومان خسارت دادیم گریه...نمیدونم مامانی حکمت خدا چیه ولی بازم میگم هزار مرتبه شکر که صدمه جانی نبود و مالی عیبی نداره فدای سر هر سه تامون ...همه میگن چشممون زدن و باید صدقه بدیم ...منم گفتم به روی چشممممممممم صدقه هم میدیم تا این بلاها به امید خدا رفع بشه ..

پنجشنبه ان شالله میخوایم بریم تهران و بریم پیش خانم دکتر ماموریان ویزیت شیم ..ببینیم بهمون وزنتو میگه یا نه و اینکه منتظرم واسم تاریخ بزنه که آماده شم دیگه ..امیدوارم همه چی خوب پیش بره ...فردا هم به سلامتی میریم تو هفته 35 عزیزم ....دیگه چیزی نمونده هااااااااااااااااااااااااااااااااااا ولی دخمل تنبل من هنوز دراز کشیده تشریف داره و نمیخواد بچرخه ..قربونت برم عزیزممممممممم بوسمحبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان بهار
6 آبان 93 12:02
الهی...چه خوب که قراره به همین زودیا انشا/ئ الله نی نی ت بیاد تو بغلت گلم...بقیه مسائل حاشیه ست دیگه...مگه نه؟ اصل وروجکامونن حسابی هوای خودتو داشته باش...راستی دکتر وقت زایمانت رو کی زده؟
مامان پریناز
7 آبان 93 10:39
سلام بهناز جون ممنون که به ما سرزدید خوش به حاتون که دیگه چیزی نمونده تا نینی تون به دنیا بیاد.ان شا.. این یک ماه هم به خوبی تموم شهو فارغ بشین.برای ما هم دعا کنید. راستی طبیعی یا سزارین؟؟
مامان نی نی
7 آبان 93 14:54
ایشالا همه چیز بخیر و خوشی وزن نی نی من تو 34 هفتگی 2500 بود مواظب خودتون باشید
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:43
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___
مامانی
10 آبان 93 12:16
عزیز دلم مواظب خودت باش ماه آخر ادم خیلی خسنه میشه کلافه است که زودتر بگذره ونی نی رو بغل کنه پس فکرای قشنگ قشنگ بکن نی نی هم خندون بیاد بغل مامانیش
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
17 آبان 93 20:51
ای جااااااااااااااااان مراقب خودتون باشید