دخترگل من و بابایی

سیسمونی

1393/7/9 15:10
نویسنده : بهناز
328 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم یه روز با بابایی و مامان جون و باباجون رفتیم خرید وسایل ..البته وسایل کوچولوت مثل شیشه و اینارو قبلا من با مامان جون رفتم خریدم چون باباجون اونموقع رفته بود شهرستان واسه خاکسپاری یکی از آشناهاشون که چون مسیر طولانی بود ما نتونستیم بریم و رفتیم 6 روز خونه مامان جون اینا موندیم که خیلی کیف داد ولی دل مامانی واسه بابایی تنگ شده بود و همش غر میزد که چرا نمیاد  ..بعدم که یه روز رفتیم خرید و سایل خوشمل کوچولوتو خریدیم و اومدیم خونه به دایی نشون دادیم و اونم کلی ذوق کرد ..واسه بابایی هم فقط تعریف کردیم که چیا خریدیم تا بعدا ببینه ...خلاصه که یه مدت بعدش من و بابایی باهم رفتیم بیرون و باهم یه عالمه مدلای تخت و کمد دیدیم که توش یه دونه چشممونو گرفت و خیلی خوشمون اومد...با مامان جون اینا رفتیم تهران و بازار مبل (چون ما تهران نیستیم و مامان جون اینا تهران زندگی میکنن) و اونجا مدل تخت و نشون دادیم و تصویب شد و خریدیمش ..قرار شد 20 روز بعدش بیارن اون موقع مامانی 7 ماهش بود ..ولی خب تخت و کمدت یه کمی زودتر آماده شد و مصادف شد با اومدن مامان بابایی ..واسه همین همه کارا هول هولکی شد و هنوز هم یه سری چیزا باید خریده شه..قربونت برم که هنوز کالسکه نداری ..البته داریا ولی تو مغازه آقاهس هههه ..قراره بریم بخریمش ولی مهم اینه که پسندیده شده ...نگران نباشیا تا وقتی تو فسقلی من بخوای بیای همه چیو آماده میکنیم واست ..همش دلم میخواد واست لباس بخرم..مامان جونم بدتر از منه هرجا میره با اینکه یه عالمه لباس خریده بازم هرچی میبینه خوشش میاد میخره..دستش درد نکنه ..گلم ان شالله به سلامتی بیای و از همش استفاده کنی ..عکسای سیسمونی ات رو هم وقتی کامل شد میذارم که کم و کسر نداشته باشه فقط همینو بدون که روی تختت کیتی داره قربونت برمممممYah

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نی نی
9 مهر 93 15:24
منم تقریبا بیشتر اتاقو چیدم قربونت برم من 32 هفته و 4 روزمه یکمی از شما جلوترم تاریخ زایمان شما کی هست؟ با اجازه لینکتون کردم منم شمارو لینک کردم ..ممنون
مامان شادی
9 مهر 93 17:40
سلام خاله جونم ممنون که اومدین پیشم اگر اجازه بدید اسم شماهام بره توو لیست دوستام سلام عزیزم چرا که نهههههه مرسی
نی نی عکس
10 مهر 93 16:30
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir