دخترگل من و بابایی

34 هفته

1393/7/27 12:07
نویسنده : بهناز
316 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامانی connie_49.gif

با هم رفتیم تو هفته 34 ، ان شالله این هفته های باقی مونده رو هم به سلامتی طی کنیم ..از اول مهر همش میگفتم کی میشه آخر مهر بشه من یه کمی خیالم راحت شهgirl_to_take_umbrage2.gif  ..حالا آخر مهر رسیده و من میگم چقدر زود گذشت میدونم این هفته های باقی مونده هم تند تند میگذره ...من و بابایی واسه اومدنت داریم لحظه شماری میکنیم قربونت برم..دعا میکنم همه اونایی که میخوان مامان شن خدا زود زود بهشون نی نی سالم و صالح بده و اونایی که نزدیک زایمانشونه زایمان راحتی داشته باشن و نی نی شون رو به سلامتی بغل کنن..

دو سه روزه مدل حرکاتت فرق کرده ..دیشب که منو اینقدر ترسوندی که نگووو..از صبح همش سر دلم سفت میشد ..هر چند دقیقه هی وسط شکمم سفت میشد و دوراش خالی میشد..فهمیدم دیگه میخوای بچرخی ..الهی قربون چرخیدنت برم دختر شیطونم یه کمی دیگه هم تحمل کن بعدش به امید خدا میای بغلمون عزیزم...می بوسمت گل مامانی kiss.gif

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آنیسا
3 آبان 93 15:35
نگران نباش مامانی ایشالا چند هفته آخرم زود زود میگذره و دختر کوچولوی خوشکلت می یاد تو بغلت و دیگه خبری از آرامش نخواهد بود تا میتونی بخواب مامانی خیلی ممنون ..همین الان هم خواب ندارم ولی عیبی نداره فدای سر دخترم